Představení kandidátů


Veronika VAVROŠOVÁ

Front Office Supervisor Park Inn by Radisson Hotel Ostrava / Orchard Hotel a.s.

Zdůvodnění návrhu: Profesní kariéra Veroniky je spjata s hotelem Park Inn by Radisson Hotel Ostrava, kde začínala jako recepční v r. 2013 a vypracovala se na pozici zástupce Front Office Managera. Veroniku nominuji proto, že jsem se ve svém profesním životě nikdy nesetkala s takovým pracovním elánem a zápalem. Veronika je přirozeným hnacím motorem pro ostatní členy týmu. Umí naslouchat hostům a má skvělé nápady na řešení případných problémů. Téměř ve 100% případů odcházejí hosté po jednání s Veronikou spokojení s vyřešením problémů, který nastal. Velmi bych si přála, aby v naší zemi, hojně navštěvované turisty z celého světa, pracovalo v podobném stylu více pracovníků. Svým přístupem vytváří u cizinců i tuzemských cestujících dojem, že služby jsou v naší zemi na vysoké úrovni. Jako její nadřízená jsem na Veroniku velmi pyšná. Nespokojila se jen s tím, co se pod mým vedením naučila, ale každý den velmi aktivně rozšiřuje své dovednosti jak být dobrým lídrem a vzorem pro tým recepčních. Během jejího působení na pozici Front Office Supervisor se neustále zvyšují výsledky spokojenosti našich hostů i spokojenost ostatní kolegů z recepce. Veronika má v sobě obrovský zápal a svou pozitivitou umí nakazit ostatní pracovníky i mne. Jejím pracovním mottem je : "Spokojenost každého hosta je naše cesta a cíl".  

JAZYKOVÉ ZANLOSTI A JINÉ SCHOPNOSTI: Anglický jazyk: plynně slovem i písmem Německý jazyk: slovem i písmem Sommeliérský kurz Slezská univerzita Opava, obor Hotelnictví a turismus a navazující studium, obor Podnikání v obchodě a ve službách.

ROFESNÍ A ŽIVOTNÍ AKTIVITY / zapojení do společenského života v lokalitě, členství v profesních a společenských organizacích atd /: Účast na European Works Council v Brusselu v červnu 2017, jako zástupce České republiky za hotel sítě Carslon Rezidor Hotel Group. - Členka komise "Guest Center Stage" (zaměřeno na zvyšování spokojenosti hostů) - Aktivní přístup při organizaci akcí a účastí v rámci zodpovědného podnikání. - Vykonávání MOD služeb při absenci GM v hotelu. - Pravidelné účasti na běžeckých závodech jako reprezentantka našeho hotelu.

DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: proaktivní se silným smyslem pro detail - vždy pozitivně naladěná - zodpovědná, spolehlivá, důvěryhodná a pokorná

Řekl o sobě: V okamžik, kdy jsem se dozvěděla od svých nadřízených, že jsem byla nominována na ocenění Mladý manažer roku, jsem byla velmi mile překvapena a zaskočena. Nenapadlo by mě, že se v mém životě najde někdo, kdo by mě takto ocenil za práci, která mě baví a dělám ji ráda. Pro hotel Park Inn by Radisson Ostrava pracuji čtyři roky a je mí ctí být součástí týmu tohoto relativně mladého hotelu, který neustále usiluje o zvyšování kvality služeb a maximalní spokojenost hostů je na první místě. V hotelnictví se pohybuji již deset let a musím říct, že práce pod touto dynamickou společností mi dala nejvíce už jen díky tomu, že jsem se mohla zúčastnit jak zahraničních cest, mnoha školení tak cross trainingu na recepci v hotelu Park Inn Prague. Zároveň mnoho vděčím  Front Office Manažerce Dagmar Andrzejewské, která je mi skvělou oporou, koučkou a neustále mi předává své znalosti, které získala během své dvacetipětileté praxi na recepci.

Navrhuje: Petr Frýdl