Představení kandidátů


Filip Švajda

Front Office Supervisor

Zdůvodnění návrhu: Filip Švajda jde vžy příkladem ostatním kolegům, kterým předává zkušenosti a dovednosti, nasbírané behěm své mnohaleté praxe a stáží v zahraničí v hotelu Park Inn Belfast a v hotelu Radisson Blu Belfast, skrze mentoring a coaching. Své zkušenosti zúročil v soutěži Mladý recepční roku pořádanou českou sekcí sdružení AICR, kde v roce 2015 obsadil druhé místo. Dále má na starosti školení hotelové filozofie „Adding Color to Life“ a „Every moment matters“ při kterých učí kolegy dbát na hostovu spokojenost a s tím spojené zážitky, celkem jeho školením prošlo 70 kolegů. I díky tomu se zvyšují výsledky spokojenosti našich hostů, zejména na síti Tripavisor, kde se hotel oproti minulému roku posunul ze 74. na 57. místo. On sám se snaží stále vzdělávat a zdokonalovat své dovednosti na odborných školeních a přednáškách, jako je například Etiketa od Ladislava Špačka, IQ Revenue summit a Revenue technology od společnosti Bookassist. Nabyté vědomosti dále implementuje v hotelu, příkladem je vývoj aplikací a systémů ve spolupráci s IT, například online rezervace hotelových taxi, lost & found online systém a Park Inn aplikace. Tyto systémy klientům usnadňují využívání služeb a kolegům šetří čas s administrativou, díky čemuž se mohou více věnovat hostům.


JAZYKOVÉ ZANLOSTI A JINÉ SCHOPNOSTI: Slovem i písmem - angličtina, španělština a ruština

PROFESNÍ A ŽIVOTNÍ AKTIVITY / zapojení do společenského života v lokalitě, členství v profesních a společenských organizacích atd: Finalista soutěže Mladý recepční roku, předseda Guest center stage committee v hotelu Park Inn Prague

DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: Filip Švajda se snaží posouvat úroveň služeb aby odpovídaly moderním trendům a technologiím. Je vždy pozitivní a rád poradí či pomůže kterémukoliv z hostů a kolegů. Tím v dnešní době splňuje požadavky na Mladého manažera roku.

Navrhuje: Miroslav Forejtek