Představení kandidátů


Bohumil RYDRYCH

Restaurace U Majáku - Manažer provozu, marketingový strateg a poradce, Majitel společnosti product-photo.cz

OBLAST ŘÍZENÍ A ODPOVĚDNOSTI:Manažer provozu, marketingový strateg. Majitel společnost product-photo.cz. Lektor Akademie hotelnictví a cestovního ruchu v Plzni.

Zdůvodnění návrhu: Bohumil Rydrych. Fenomén, který působí v Plzni. Gastronomický odborník, který předává své zkušenosti mladší generaci. Odpovědně řídí restauraci, kterou nikdo před třemi lety neznal a nyní je nejvyhledávanější restaurací. Marketingový stratég, který pomáhá ostatním restauratérům jak vést svoje lidi, dobře dělat marketing. V neposlední řadě věnuje spoustu času a energie pomáháním druhým. Zavedl tradici, kdy věnuje každý rok plzeňské městské charitě štedrovečerní večeři pro bezmála 100 osamělých lidí. Brouzdá Českou republikou a mění koncepty kaváren a restaurací tak aby fungovali. Organizoval sbírku pro nemocné děti na onkologickém oddělení v Plzni. Člověk, který si opravdu Váš titul bez diskuzí zaslouží... Zakladatel a majitel firmy, která nabízí kompletní zpracování a marketingové poradenství v oblasti restaurací,hotelů, kaváren. Velmi efektivně se věnuje food stylingu a kreativně fotí jídla a dobroty pro různé organizace a provozy.

DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: Pan Rydrych mi pomohl v mému hotelu, který zněl prázdnotou... Nejsem z oboru a v hotelovém provozu jsem tápal a prodělával mnoho. Naučil mne jak vést svoje lidi, co je to ekonomika podniku jak se věnovat hostům. Nyní si umím vše spočítat a rozhodovat se. nyní se ještě neustále učím a p. Rydrych vždy velmi ochotně byť po telefonu poradí. Doplnil bych ještě informace které jsou o něm známy. Trenér kvality služeb II. Stupně Ministerstva pro místní rozvoj Certifikovaný trenér kvality služeb II. Systém kvality služeb. Ministerstvo pro místní rozvoj. Trenér kvality I.Stupně Českého systému kvality služeb Certifikovaný trenér kvality služeb . Zavádění a udržování principů Českého systému kvality služeb v souladu se Standardem Českého systému kvality služeb. Certifikace Maximalizace příjmů restauračních zařízení II. Certifikace Maximalizace příjmů restauračních zařízení I. Certifikace Komunikace se zákazníkem v gastronomi. Pedagogická způsobilost Způsobilost pro vedení učňů a studujících na praxi. A mnoho dalšího..

Navrhuje: Jaroslav Hošek

OBLAST ŘÍZENÍ A ODPOVĚDNOSTI:Vedení restaurace se vším všudy, od důrazu na zákazníka, přes vedení kolektivu, zajištění cateringových akcí až po ekonomické výsledky provozu.

Zdůvodnění návrhu: Vlastně tato část, je z dotazníku nejsnažší. Zápal, odborná erudice a umění "nakazit" tím pozitivním i své vlastní okolí. Z průměrné restaurace vybudoval skutečné gastronomické centrum, záchytný bod pro gastronauty z celého okolí. A co nelze opomíjet a je dnes vzácné, nenechává si své umění sobecky pod pokličkou , ale poctivě a úspěšně jej předává svým studentům a svému kolektivu. Prostě je to srdcař , fachman, pro kterého tou největší odměnou nejsou peníze, často v gastronomii nicotné ve vztahu k vynaloženému úsilí a času, ale je jí možnost ohlédnout se a pozorovat jak dílo a všichni kolem rostou.

DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: Samosebou je pan Rydrych majitelem celé řady certifikátů a celý život se poctivě dovzdělává.

Navrhuje: Filip Vracovský